Македонска иновативна платформа за поврзување на фармери со ресторани е вистински хит во Германија!

Движењето •НА ТРПЕЗА, ДИРЕКТНО ОД НА НИВА• го тресе развиениот свет подолго време. Врвните шефови кои ги прават славни рестораните ширум светот, не признаваат никаков компромис кога станува збор за набавка на зеленчук, овошје и месо…освен да знаат точно од каде се носат. И купуваат само од најдобрите локални производители.Затоа и лично ги бираат фармерите и креираат трајни врски на соработка.

Светот одамна признава дека локално произведената храна гарантира вистински вкус на она што ќе се готви, а контролираното потекло на нејзиното одгледување е причина плус да се каже дека е вистински здраво.

Еве и паралела кај нас …сѐ уште луѓето овошје, зеленчук и месо пазарат во маркети и продавници, а сѐ уште имаме убави мали пазари и на нив ако добро се проучи има и локални фармери, а не само “прекупци”. Има и ретки, но одлични локални месарници, рибарници. Имаме и одлични локални производители на млеко и млечни производи….

Можеби заради немањето однос кон вакви нешта кај нас,  една иновација на еден битолски тим, за која добија награда на глобалниот натпревар за иновативни идеи организиран од страна на шведската компанија Ериксон, идеја со наслов Farmarket, го освојува наместо нашиот германскиот пазар.

Основата на идејата беше да се спојат консументите со органските производители на храна – овозможувајќи online порачки и online плаќање.

Идејата беше на Игор Мишевски и програмерот Александар Балаловски.Се обидоа таа иновација да ја применат тука пред некоја година, но од добро познати причини, кои погоре ги наведувам, не успеаа.

Идејата остана “во фиока”. Поминаа неколку години, Балаловски својата кариера како програмер ја продолжува во Германија и таму овој Мејд ин Маседониа иновативен продукт наоѓа свој голем клиент.

Во тој миг ФИТР се јавува како катализатор и им помага на овие визионери да успеат. Таму направија некои доработки по експертска сугестија на тимови во Германија, ги поврзаа фармерите со ХоРеКа секторот, па така фармерите ширум Германија се лоцираа на оваа платформа, од која и врвните ресторани и оние локални ресторани кои држат до врвен квалитет и посебно гастрономско искуство купуваат.

Самата платформа нуди регистрација на корисници поделени во две категории – фармери од една страна и ХОРЕКА сектор од друга страна. Фармерите можат да постават производи кој што ги нудат по одредена цена. Исто така процесот на порачка и плаќање е по електронски пат.

Hof Zu Küche (од нива до кујна) платформа развиена од страна на Александар Балаловски и компанијата IBORN од Скопје, брендирањето е на UI/UX дизајн, е направено е во една целина-продукт од страна на Нова Солушнс.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *