„Медена земја“ остана без „Оскар“, 4 статуетки за „Паразит“!

За најдобар документарец е прогласен „Американска фабрика“ на режисерите Стивен Богнар и Џулија Рајхерт 

На екипата на „Медена земја“ не и се насмевна среќата да добие „Оскар“ во некоја од двете категории на 92-та церемонија на престижните награди. „Американска фабрика“ го освои Оскарот за најдобар документарец, а во категоријата најдобар странски филм победи јужнокорејскиот „Паразит“.

Корежисерката на „Американска фабрика“, Џулија Рајхерт им се заблагодари на сите номинирани во оваа категорија, спомнувајќи го и „Медена земја“ и Македонија. Примајќи ја наградата за најдобар странски филм, режисерот Бонг Џон Хо изјави дека поддржува што Академијата внесува новини во категориите, односно што од оваа година категоријата за филм од неанглиско говорно подрачје, стана најдобар странски филм.

Екипата на „Медена земја“ на црвениот тепих

– Самото тоа што Академијата го номинираше документарецот „Медена земја“ во оваа категорија е голем успех и за филмот и за Македонија – изјави Бонг Џон Хо.

Во тимот на „Медена земја“ во „Долби театарот“ беа Тамара Котевска, Љубомир Стефанов, Атанас Георгиев, Самир Љума, Фејми Даут, како и ѕвездата на филмот, Атиџе Муратова, која даде и изјава за турски медиум.

Како никогаш досега во Македонија го очекувавме доделување на Оскарите и со добра причина – екипата на “Медена земја“ буквално испиша историја со тоа што доби две номинации за најпосакуваната награда за филмаџиите.

Екипата на филмот на својот „Фејсбук“ профил се заблагодарија за поддршката.

– Почестени сме што бевме номинирани покрај овие одлични филмаџии со смели приказни кои им се обраќаат на луѓето од целиот свет, на универзалниот јазик на кинематографијата. Не можеше да се предвиди дека нашиот филм ќе влезе во историјата на Македонија и во историјата на номинациите за „Оскар“. Би сакале да ѝ се заблагодариме на нашата водечка ѕвезда, Атиџе Муртова што ни дозволи да влеземе во нејзиниот прекрасен свет. Филозофијата на Атиџе ‒ земи половина, остави половина ‒ е едноставна, но длабока. Тоа е порака во којашто може да се пронајде секоја публика. Горди сме што сме гласниците на таа порака.“

И Aтиџе упати порака од Лос Анџелес:

‒ Мојот живот по снимањето на филмот драстично се промени. Сега имам нова куќа, и сѐ станува подобро. Сакам публиката да извлече само една порака од филмот: како што јас споделувам со своите пчели, така сакам и сите луѓе да споделуваат едни со други.

 

Без големи изненадувања поминаа Оскарите. Можеби помалку очекувано беше дека Бонг Џон Хо ќе го добие Оскарот за режија. Тој им се заблагодари на Скорсезе, Тарантино, Мендез, Филип и призна дека никогаш не верувал дека ќе биде номиниран со сите нив.

Хоакин Феникс одржа инсприативен и емотивен говор, велејќи дека со поддршката на сите во салата тој станал тоа што е. Тој се осврна и на фактот дека луѓето мора да станат помалку себични.

 

Сите добитници на Оскар 2020

 

НАЈДОБАР ФИЛМ

„Форд против Ферари“
„Ирецот“
„Џоџо Зајакот“
„Џокер“
„Малите жени“
„Брачна приказна“
„1917“
„Беше еднаш во…Холивуд“
„Паразит“

НАЈДОБАР РЕЖИСЕР

Мартин Скорсезе, „Ирецот“
Тод Филипс, „Џокер“
Сем Мендез, „1917“
Квентин Тарантино, „Беше еднаш во…Холивуд“
Бонг Џон Хо – „Паразит“

НАЈДОБАР АКТЕР ВО СПОРЕДНА УЛОГА

Том Хенкс, „Прекрасен ден во соседството“
Ентони Хопкинс, „Двајцата папи“
Ал Пачино, „Ирецот“
Џо Пеши, „Ирецот“
Бред Пит, „Беше еднаш во…Холивуд“

НАЈДОБАР АКТЕР ВО ГЛАВНА УЛОГА

Антонио Бандерас, „Болка и слава“
Леонардо ди Каприо, „Беше еднаш во…Холивуд“
Адам Драјвер, „Брачна приказнаy“
Хоакин Феникс, „Џокер“
Џонатан Прајс, „Двајцата папи“

НАЈДОБРА АКТЕРКА ВО ГЛАВНА УЛОГА

Синтија Ериво, „Хериет“
Скарлет Јохансон, „Брачна игра“
Сирша Ронан, „Малите жени“
Шарлиз Терон, „Тие се бомби“
Рене Зелвегер, „Џуди“

НАЈДОБАР АНИМИРАН ДОЛГОМЕТРАЖЕН ФИЛМ

„Како да го истренирам твојот змеј: Скриениот свет“
„Го изгубив моето тело“
„Клаус“
„Господин Линк“ – Missing Link“
„Приказна за играчките 4“ – Toy Story 4“

НАЈДОБАР КРАТОК АНИМИРАН ФИЛМ

„Ќерка“ („Dcera“)
„Љубов за косата“ (Hair Love“)
„Kitbull“
„Меmorable“
„Сестра“

НАЈДОБРО ОРИГИНАЛНО СЦЕНАРИО

„Нож в грб“, Рајан Џонсон
„Брачна приказна“, Ноа Баумбах
„1917“, Сем Мендез и Кристи Вилсон Каринс
„Беше еднаш во…Холивуд“, Квентин Тарантино
„Паразит“, Бон Џон Хо, Хан Јин Вон

НАЈДОБРО АДАПТИРАНО СЦЕНАРИО

„Ирецот“, Стивен Зејлијан
„Зајакот Џоџо“, Таика Вајтити
„Џокер“, Тод Филипс и Скот Силвер
„Малите жени“, Грета Гервиг
„Двајцата папи“, Ентони Мекартен

НАЈДОБАР КРАТОК ИГРАН ФИЛМ

„Братство“
„Фудбалски клуб Нефта“

„Медена земја“ без „Оскар“, „Американска фабрика“ најдобар документарец, „Паразит“ – најдобар странски филм
На екипата на „Медена земја“ не и се насмевна среќата да добие „Оскар“ во некоја од двете категории на 92-та церемонија на престижните награди. „Американска фабрика“ го освои Оскарот за најдобар документарец, а во категоријата најдобар странски филм победи јужнокорејскиот „Паразит“.
Корежисерката на „Американска фабрика“, Џулија Рајхерт им се заблагодари на сите номинирани во оваа категорија, спомнувајќи го и „Медена земја“ и Македонија. Примајќи ја наградата за најдобар странски филм, режисерот Бонг Џон Хо изјави дека поддржува што Академијата внесува новини во категориите, односно што од оваа година категоријата за филм од неанглиско говорно подрачје, стана најдобар странски филм.
-Самото тоа што Академијата го номинираше документарецот „Медена земја“ во оваа категорија е голем успех и за филмот и за Македонија – изјави Бонг Џон Хо.
Во тимот на „Медена земја“ во „Долби театарот“ беа Тамара Котевска, Љубомир Стефанов, Атанас Георгиев, Самир Љума, Фејми Даут, како и ѕвездата на филмот, Атиџе Муратова, која даде и изјава за турски медиум.
Како никогаш досега во Македонија го очекувавме доделување на Оскарите и со добра причина – екипата на “Медена земја“ буквално испиша историја со тоа што доби две номинации за најпосакуваната награда за филмаџиите.
Екипата на филмот на својот „Фејсбук“ профил се заблагодарија за поддршката.
– Почестени сме што бевме номинирани покрај овие одлични филмаџии со смели приказни кои им се обраќаат на луѓето од целиот свет, на универзалниот јазик на кинематографијата. Не можеше да се предвиди дека нашиот филм ќе влезе во историјата на Македонија и во историјата на номинациите за „Оскар“. Би сакале да ѝ се заблагодариме на нашата водечка ѕвезда, Атиџе Муртова што ни дозволи да влеземе во нејзиниот прекрасен свет. Филозофијата на Атиџе ‒ земи половина, остави половина ‒ е едноставна, но длабока. Тоа е порака во којашто може да се пронајде секоја публика. Горди сме што сме гласниците на таа порака.“
И главната протагонистка на документарецот, Атиџе Муртова, од Лос Анџелес ја упатува својата порака:
‒ Мојот живот по снимањето на филмот драстично се промени. Сега имам нова куќа, и сѐ станува подобро и подобро. Сакам публиката да извлече само една порака од филмот: како што јас споделувам со своите пчели, така сакам и сите луѓе да споделуваат едни со други.
Без големи изненадувања поминаа Оскарите. Можеби помалку очекувано беше дека Бонг Џон Хо ќе го добие Оскарот за режија.
Тој им се заблагодари на Скорсезе, Тарантино, Мендез, Филип и призна дека никогаш не верувал дека ќе биде номиниран со сите нив.
Хоакин Феникс одржа инсприативен и емотивен говор, велејќи дека со поддршката на сите во салата тој станал тоа што е. Тој се осврна и на фактот дека луѓето мора да станат помалку себични.
92-та церемонија на доделување на Оскарите.
Наградени:
24. Најдобар филм
„Форд против Ферари“
„Ирецот“
„Џоџо Зајакот“
„Џокер“
„Малите жени“
„Брачна приказна“
„1917“
„Беше еднаш во…Холивуд“
„Паразит“
23. Најдобар режисер
Мартин Скорсезе, „Ирецот“
Тод Филипс, „Џокер“
Сем Мендез, „1917“
Квентин Тарантино, „Беше еднаш во…Холивуд“
Бонг Џон Хо – „Паразит“
1.Најдобар актер во споредна улога
Том Хенкс, „Прекрасен ден во соседството“
Ентони Хопкинс, „Двајцата папи“
Ал Пачино, „Ирецот“
Џо Пеши, „Ирецот“
Бред Пит, „Беше еднаш во…Холивуд“
21.Најдобар актер во главна улога
Антонио Бандерас, „Болка и слава“
Леонардо ди Каприо, „Беше еднаш во…Холивуд“
Адам Драјвер, „Брачна приказнаy“
Хоакин Феникс, „Џокер“
Џонатан Прајс, „Двајцата папи“
22.Најдобра актерка во главна улога
Синтија Ериво, „Хериет“
Скарлет Јохансон, „Брачна игра“
Сирша Ронан, „Малите жени“
Шарлиз Терон, „Тие се бомби“
Рене Зелвегер, „Џуди“
2.Најдобар анимиран долгометражен филм
„Како да го истренирам твојот змеј: Скриениот свет“
„Го изгубив моето тело“
„Клаус“
„Господин Линк“ –  Missing Link“
„Приказна за играчките 4“ – Toy Story 4“
3. Најдобар краток анимиран филм
„Ќерка“ („Dcera“)
„Љубов за косата“ (Hair Love“)
„Kitbull“
„Меmorable“
„Сестра“
4. Најдобро оригинално сценарио
„Нож в грб“ Knives Out“, Рајан Џонсон
„Брачна приказна“, Ноа Баумбах
„1917“, Сем Мендез и Кристи Вилсон Каринс
„Беше еднаш во…Холивуд“, Квентин Тарантино
„Паразит“, Бон Џон Хо, Хан Јин Вон
5. Најдобро адаптирано сценарио
„Ирецот“, Стивен Зејлијан
„Зајакот Џоџо“, Таика Вајтити
„Џокер“, Тод Филипс и Скот Силвер
„Малите жени“, Грета Гервиг
„Двајцата папи“, Ентони Мекартен
6. Најдобар краток игран филм
„Братство“
„Фудбалски клуб Нефта“
„Прозорецот на соседите“
„Сарија“
„Сестра“
7.Најдобар продукциски дизајн
„Ирецот“
„Зајакот Џоџо“
„1917“
„Беше еднаш во… Холивуд“
„Паразит“
8.Најдобра костимографија
„Ирецот“
„Зајакот Џоџо“
„Џокер“
„Малите жени“
„Беше еднаш во…Холивуд“
9.Најдобар документарен филм
„Американска фабрика“
„Пештерата“
„Работ на демократијата“
„За Сама“
„Медена земја“
10.Најдобар краток документарец
„Во отсуството“ In the Absence“
„Учејќи да возиш скејтборд во воена зона (ако си девојче) Learning to skateboard in a warzone (if you are a girl)
„Животот ме обзема“ Life overtakes me
„Супермен од Св.Луис“ St. Louis Superman“
„Оди, трчај ча-ча“ „Walk Run Cha-Cha“
11. Најдобра споредна женска улога
Кејти Бејтс, „Ричард Џуел“
Лора Дерн, „Брачна приказна“
Скарлет Јохансон, „Зајакот Џоџо“
Флоренс Пју, „Малите жени“
Maрго Роби, „Тие се бомби“
12. Најдобра монтажа на звучни ефекти
„Форд против Ферари“
„Џокер“
„1917“
„„Беше еднаш во…Холивуд“
„Војна на ѕвездите“: Подемот на Скајвокер“
13. Најдобра монтажа на звук
„Ад астра“
„Форд против Ферари“
„Џокер“
„1917“
„Беше еднаш во…Холивуд“
14. Најдобар директор на фотографија
„Ирецот“, Родриго Прието
„Џокер“, Лоренс Шер
„Светилник“, Џарин Блашке
„1917“, Роџер Дикинс
„Беше еднаш во…Холивуд“, Роберт Ричардсон
15. Најдобра монтажа
„Форд против Ферари“
„Ирецот“
„Зајакот Џоџо“
„Џокер“
„Паразит“
16.Најдобри визуелни ефекти
„Одмаздници: Завршница“
„Ирецот“
„Кралот Лав“
„1917“
„Војна на ѕвездите“: Подемот на Скајвокер“
17.Најдобра шминка и фризура
„Тие се бомби“
„Џокер“
„Џуди“
„Малефисент: Господарка на злото“
„1917“
18. Најдобар странски филм
„Корпус Кристи“, Полска
„Медена земја“, Македонија
„Клетници“, Франција
„Болка и слава“, Шпанија
„Паразит“, Ј.Кореја
19.Најдобра оригинална филмска музика
„Џокер“ – Хилдур Гуднадотир
„Малите жени“
„Брачна приказна“
„1917“
„Војна на ѕвездите: Подемот на Скајвокер“
20.Најдобра оригинална филмска песна
„I can’t let you throw yourself away“,  „Приказна за играчките 4“
„(I’m Gonna) Love Me Again“, „Рокетмен“
„I’m Standing With You“, „Пробив“
„Into The Unknown“, „Снежното кралство 2“
„Stand Up“, „Хериет“
„1917“ – 3
„Беше еднаш…“ – 2
„Форд против Ферари“ – 2
„Брачна приказна“ – 1
„Паразит“ – 3

„Прозорецот на соседите“

„Сарија“

„Сестра“

 

НАЈДОБАР ПРОДУКЦИСКИ ДИЗАЈН

„Ирецот“
„Зајакот Џоџо“
„1917“
„Беше еднаш во… Холивуд“
„Паразит“

НАЈДОБРА КОСТИМОГРАФИЈА

„Ирецот“
„Зајакот Џоџо“
„Џокер“
„Малите жени“
„Беше еднаш во…Холивуд“

НАЈДОБАР ДОКУМЕНТАРЕН ФИЛМ

„Американска фабрика“
„Пештерата“
„Работ на демократијата“
„За Сама“
„Медена земја“

НАЈДОБАР КРАТОК ДОКУМЕНТАРЕЦ

„Во отсуството“

„Учејќи да возиш скејтборд во воена зона (ако си девојче)“

„Животот ме обзема“

„Супермен од Св.Луис“
„Оди, трчај ча-ча“

НАЈДОБРА СПОРЕДНА ЖЕНСКА УЛОГА

Кејти Бејтс, „Ричард Џуел“
Лора Дерн, „Брачна приказна“
Скарлет Јохансон, „Зајакот Џоџо“
Флоренс Пју, „Малите жени“
Maрго Роби, „Тие се бомби“

НАЈДОБРА МОНТАЖА НА ЗВУЧНИ ЕФЕКТИ

„Форд против Ферари“

„Џокер“

„1917“
„„Беше еднаш во…Холивуд“
„Војна на ѕвездите“: Подемот на Скајвокер“

НАЈДОБРА МОНТАЖА НА ЗВУК

„Ад астра“
„Форд против Ферари“
„Џокер“
„1917“
„Беше еднаш во…Холивуд“

НАЈДОБАР ДИРЕКТОР НА ФОТОГРАФИЈА

„Ирецот“, Родриго Прието
„Џокер“, Лоренс Шер
„Светилник“, Џарин Блашке
„1917“, Роџер Дикинс
„Беше еднаш во…Холивуд“, Роберт Ричардсон

НАЈДОБРА МОНТАЖА

„Форд против Ферари“
„Ирецот“
„Зајакот Џоџо“
„Џокер“
„Паразит“

НАЈДОБРИ ВИЗУЕЛНИ ЕФЕКТИ

„Одмаздници: Завршница“
„Ирецот“
„Кралот Лав“
„1917“
„Војна на ѕвездите“: Подемот на Скајвокер“

НАЈДОБРИ ШМИНКА И ФРИЗУРА

„Тие се бомби“
„Џокер“
„Џуди“
„Малефисент: Господарка на злото“
„1917“

НАЈДОБАР СТРАНСКИ ФИЛМ

„Корпус Кристи“, Полска
„Медена земја“, Македонија
„Клетници“, Франција
„Болка и слава“, Шпанија
„Паразит“, Ј.Кореја

НАЈДОБРА ОРИГИНАЛНА ФИЛМСКА МУЗИКА

„Џокер“ – Хилдур Гуднадотир
„Малите жени“
„Брачна приказна“
„1917“
„Војна на ѕвездите: Подемот на Скајвокер“

НАЈДОБРА ОРИГИНАЛНА ФИЛМСКА ПЕСНА

„I can’t let you throw yourself away“, „Приказна за играчките 4“
„(I’m Gonna) Love Me Again“, „Рокетмен“
„I’m Standing With You“, „Пробив“
„Into The Unknown“, „Снежното кралство 2“

„Stand Up“, „Хериет“

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *